poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nominacja do LBA



Kilka dni temu zostałem zaszczycony nominacją do Liebster award. Chciałem tutaj opisać na czym to polega, ale wydaje mi się, że jestem jedyną osobą, która nie wiedziała, o co w tym chodzi xD. Na szczęście, moja przecudowna, przewspaniała, przegenialna i przepiękna dziewczyna (która wcale tego nie pisze, serio. N a p r a w d ę.) troszkę mnie uświadomiła. Pozwolę sobie wkleić krótkie wyjaśnienie, gdyby ktoś jednak nie znał zasad :D

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Za nominację chciałbym bardzo podziękować Veronice Hunter, która prowadzi blog o Darach Anioła. Możecie go znaleźć pod tym linkiem. Serdecznie zapraszam wszystkich do poczytania.

A teraz moje pytania. Odpowiadam na nie bez większego przygotowania. Mam nadzieję, że w miarę was zaciekawie :3.


Twoja ulubiona bajka Disneya?

Każda z bajek Disneya ma swój urok. Myślę, że nie dam rady wybrać tej najlepszej, ale na pewno jedną z lepszych była "Kraina lodu". Opowieść bardzo mnie poruszyła i zaciekawiła, niestety końcówka filmu była zbyt szablonowa, a szkoda, bo film miał olbrzymi potencjał. Wystarczy posłuchać ścieżki dźwiękowej od której ciarki pojawiają się na plecach.

Ulubiona postać historyczna?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Myślę, że podobnie jak w poprzednim pytaniu, ciężko będzie wybrać jedną ulubioną osobą. Warto jednak przyjrzeć się postaci Alberta Fisha. Nie chcę za bardzo opisywać go tutaj na blogu, bo zupełnie nie pasuje do klimatu jaki tutaj mamy :3. Pozwólcie, że przytoczę tutaj fragment z Wikipedii:
Albert Hamilton Fish – seryjny morderca, kanibal, sadysta, masochista, pedofil. Podejrzany o zamordowanie co najmniej pięciorga dzieci, sam przyznał się do trzech, jak również do torturowania co najmniej setki małoletnich ofiar.
W ciągu swojego życia robił wiele dziwnych rzeczy. Śmieszne jest to, w jaki sposób zaczynał swoje mordercze dzieło. Jeszcze zanim zamordował pierwszą osobę, płacił dzieciom sąsiadów za to, że okładali go kijami. Czasami przyczepiał do nich gwoździe. Myślę, że warto przeczytać jego historię. Każdy kto jest nią zainteresowany, niech kliknie w ten link.

Ulubiony gatunek literacki?

Kiedyś myślałem, że jestem wielki fanem fantastyki, ale ostatnimi czasy gdzieś się to zatarło. Teraz czytam wszystko co wpadnie mi w ręce i staram się niczym nie gardzić. Wychodzi mi to na dobre :3.
Najbardziej lubię czytać książki, w których opisane są różne społeczności :D. Fantastyczne opowieści o utopiach są super, ale nie pogardzę również historiami o życiu w wioskach na końcu świata.

Ostatnio zacząłem czytać "Inny świat" Chattam'a. Ktoś może coś o niej powiedzieć? :D

Ulubiony przedmiot szkolny?

Czuję się teraz dziwnie. Znowu nie mogę wybrać tylko jednego przedmiotu. Każdy czasem doprowadza mnie do szaleństwa, by potem zaciekawić jakimś ciekawym tematem. To czy lubimy przedmiot najczęściej związane jest z tym kto go uczy i jak to robi. Można opowiadać ciekawie n a w e t  o historii :D.

Jakie jest twoje marzenie?

Na pierwszym miejscu są marzenia, którymi nie chcę dzielić się publicznie :D.
Takim marzeniem, o którym mogę wam powiedzieć jest zostać osobą medialną (nie wiem czy poprawnie to określiłem xD). Chciałbym w przyszłości pracować w radiu, albo pisać artykuły do gazety. To trochę ciężki kawałek chleba i droga do niego też nie jest łatwa, ale nie wolno się poddawać :3.

Twoje ulubione imię?

Aurelia.
Nie wiem skąd mi się to wzięło. Pierwszy raz spotkałem się z tym imieniem w jakimś opowiadaniu o śnie :D. Było w podręczniku od języka polskiego w gimbazie (jak ktoś wie jaki jest tytuł to będę mu wdzięczny jak napisze go w komentarzu :3). W przypisku czytałem, że Au w imieniu Aurelia należy czytać tak jak Au w wyrazie Auto. Myślałem, że czyta się AUTOrelia xD.
To imię wydaje mi się również bardzo magiczne i czuję, że mimo iż delikatne skrywa w sobie wielką moc :3.

Twoja ulubiona postać książkowa, dlaczego?

Moja ulubioną postać zmienia się strasznie często :D. Z każdą przeczytaną książką coś mi się przestawia w głowie :3. Aktualnie moim faworytem jest Marianne Engel. Jest to postać drugoplanowa w książce "Gargulec". Urzekła mnie olbrzymia barwność tej postaci :D. Podczas czytania poznajemy całe jej życie. Zaczynamy od podrzucenia do zakonu zaraz po jej narodzinach, a kończymy na niezwykłej śmierci (nie będę wam jej streszczał, żeby nie zepsuć czytania). Jeżeli ktoś szuka książki dla siebie to ja polecam "Gargulca". Powinna być to obowiązkowa lektura.

Ulubiona roślina?

Chyba nie mam takiej ;-;.

Warzywa czy owoce?

Owoce xD. Warzywa są za mało słodkie :v.

Twój ulubiony sport?

Szachy ;-;.
Wiem, że to się nie liczy, ale nie jestem wielkim fanem sportu xD. W szachy gram od czwartego roku życia :3. Osiągam w tym nawet drobne sukcesy :D.

Mnóstwo rzeczy :D. Opiszę tutaj tylko jedną :3. Teatr. Uczęszczam do niego od niedawna i miałem tylko jedną rolę :D (polegała ona na tym, że wyszedłem na scenę i spytałem: "Co jest kurwa?". Potem powiedziałem jeszcze dwa zdania i pobiłem kogoś. Ludziom na szczęście się podobało). Aktualnie uczę się roli do "Ślubów Panieńskich" Fredry. Gram nieszczęśliwie zakochanego Albina :3. Oprócz tego w czwartek oficjalnie dostanę rolę w "Rewizorze". Trzymajcie za mnie kciuki :D.



Dobrnęliśmy do końca :D. Strasznie mi się to spodobało :3. Może pora byście zaczęli zadawać mi pytania na aska? :D Postaram się odpowiadać równie ciekawie jak tutaj. Pytania możecie zadawać po lewej stronie w specjalnie do tego przygotowanym okienku :3.
Moje pytania:
- Jaki jest twój ulubiony utwór? Jaki gatunek muzyczny słuchasz najchętniej?
- Jaka jest twoja ulubiona książka?
- Masz ulubiony blog? Jeżeli tak to jaki?
- Twój ulubiony antygonista? Czemu akurat ten?
- Co robisz w wolnym czasie? (wiem, że to pytanie dostałem ja, ale jest na tyle ciekawe, że mogę zadać je dalej)
- Jaki tytuł ma pierwsza przeczytana przez Ciebie książka?
- Co zachęciło Cię do założenia bloga?
- Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Kto jest twoim autorytetem?
- Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
- Dobrze czujesz się w grupie?
- Czego boisz się najbardziej?

Blogi, które nominuję:

1. powojenna-historia.blogspot.com
2. pulapka-wspomnien.blogspot.com
3. http://walcz-lub-zgin.blogspot.com/

Blogi nominowałam ja, Mrs Black, bikos Dawid jest nowy w blogsferze i raczej nie czyta żadnych, a i ja ostatnio robię to rzadziej, dlatego tak mało ;-;. Dlatego stwierdziliśmy, że nominowanym może czuć się każdy, kto przeczytał ten post :D

Do jutra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black Farfallen